Blogg.se

Hej på er som fortfarande tar er tid och klickar in här

Jag funderar på att byta blogg adress, säger man så? Sida kanske, men ialafall det jag vill komma fram till är att jag har tröttnat lite på blogg.se och min design är så ful att jag inte ens orkar göra någonting åt den. Vet du någon bra blogg sida som är bättre än blogg.se? Vill gärna ha tips :)


Jag kom på en sak nu när jag satt och funderade medans jag läste andras bloggar, jag borde börja ta mera bilder till bloggen så får ni se mera av min vardag kanske vore det något lite roligare? Än att bara läsa och se några få webb bilder kan inte vara så kul ;) Dessutom kom jag på att min kamera är trasig, men min kära mor har en digitalkamera hon inte använder så den ska jag ju kunna ha med mig! Efter jag har skrivit det här inlägget ska jag testa göra ett "tid-inställt inlägg" jag vet inte om jag kommer lyckas men alltid värt ett försök :D

2010-11-14 @ 19:16:00 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0