♥ ♥ ♥

Jag tycker synd om er som fortfarande tar er in här på min blogg och ser att jag aldrig skriver, nästan aldrig! Det är tråkigt att blogga utan kamera, för utan kamera får man inga bilder, och utan bilder är bloggen tråkig. Kameran har förflyttats från Cassandra till Solina och jag ska nämnligen träffa henne på onsdag så från och med onsdag blir det roligare att klicka in här! :D


Idag var det min lillebrors dag, 10 år! Do you remember? Det var mysigt med lite folk och fika. Tidigare var jag i stan och fick med mig ett par lårhöga skor hem. Ni får se på onsdag, både mina klackskor & dem nya från idag! Snart är det jul och jag måste hinna köpa julklappar, har ni något bra tips? ;)

2010-11-30 @ 00:43:59 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0