Hemklickade!

Nu är skorna hemklickade så nu tar det 2-5 dagar tills dom landar och får en ägare :D

Godmorgon kanske jag skulle skriva men med tanke på att klockan är närmare 7 så ångrade jag mig och jag vaknade inte nyss även fast det känns så. Somnade klockan 6 imorse och gick upp någon gång på dagen, mina rutiner är väldigt dåliga just nu och det ska jag ta tag i redan idag! Kan ju inte vara vaken hela natten och sen troligtvis börja praktisera? Nej det fungerar inte så, så jag och min käraste rosanna ska ha en natt idag utan sömn, vi ska alltså vända tillbaka på dygnet båda två med hjälp av varandra! Så jag får inte sova förns imorgon kväll och jag tror nog natten inte blir nå problem, likså morgonen men dagen kommer nog bli ganska tuff.. Får tänka på att Desperate Housewifes börjar klockan 9 imorgon så efter det får jag sova!

Någon dag denna vecka skulle Göran (en person som hjälper mig inom arbete/skola/praktik, att komma in på rätt spår kan man säga!) ringa mig angående praktikplats. Jag ska börja arbeta (praktisera) inom måleri, det ska bli intressant att testa på det faktiskt. Hårt arbete till en hård tjej? ;) Har någon av er testat på det yrket? Vad tycker ni om det? :)


Vi sa hård tjej..? ;) Hahah riktig tönt (shhh)

2010-11-15 @ 18:46:31 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0