Som små barn

Jag sitter just nu och knaprar på några små goda grejer och lyssnar på lite musik med Solina i mitt sällskap. Vi har för det mesta setat framför våra nördiga datorer och underhållit varandra, det är alltid lika mysigt med henne vad man än gör. Tänkte påminna om hur mycket jag tycker om den tjejen, hon får mig alltid må på topp när jag som mest mår dåligt. Hon är inte bara en människa, utan hon är en ängel också ♥

Tidigare idag tog jag bussen ner på stan för att träffa min storasyster Rosanna och kika runt lite bland butikerna men vi hittade ingenting förutom en klänning som satt perfekt upptill men lite sämre nertill. Någon som vet hur man syr in??? Annars hittade vi ingenting och jag kan nog förstå varför också, när vi två går på stan blir det aldrig seriöst utan vi driver till allting och är som små barn, vi gör nästan narr av allting och folk skulle tycka vi var skit tråkiga och helt dumma i huvudet medans vi tycker vi är roligast i världen typ.

en gammal bild på mig
en gammal bild på Solina
och på en gammal bild på mig o Rosanna

2010-11-05 @ 02:58:41 Min vardag Permalink


Kommentarer
Postat av: rosanna

hahahaha vi suger :(

2010-11-08 @ 23:42:19
URL: http://rmalasagna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0