Heaven

Dags att skriva igen, och denna gång gör jag inte det med tvång! ;)

Jag har fått hem skorna och dem passade jätte bra! Hade dom på mina fötter i fredags och jag kan ju direkt påpeka att det inte var någon smart ide. Alkohol plus en sån hög klack när man ska gå runt väldigt mycket var inte sån bra blandning. Men det gick, förutom att när jag kom hem hade stört ont i fötterna! Visar er bild sen :)


Idag åkte min käraste med sina vänner och min bror samt kusin till Dreamhack. Kommer hem på söndag igen :( Nördigt och lökigt, men det är väl lite så man beskriver dom! Nej nu skojade jag bara, min älskling är den finaste människan som jag verkligen älskar av hela mitt hjärta. Utan honom vore jag ingenting, jag behöver honom lika mycket som jag behöver luft!♥


Min kamera är hemma hos Cassandra så bilder från helgen kommer upp när den är hämtad. Kanske blir idag, det återstår att se. Just nu skulle jag behöva en dusch och lite ompyssling för mig själv. Jag saknar redan min lovie lite, men det är bara just för att jag vet att han åker bort 30 mil och att det är omöjligt att kunna träffas då. Blir jobbigare än att han vore hemma :( Buhuuu..


2010-11-25 @ 10:05:29 Min vardag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0